Det blev städ

Trodde inte att jag skulle "idats" städa. Jag såg mig omkring i läggan och tänkte att jag tar och dammsuger iaf...
När jag dammsugit tänkte jag att det gåt ju fort å skura också.. Så jag skurade golven..
När skurhinken lika var framme så kan jag ju dammtorka lite grand också... Å nu näar allt är gjort är det ju bara badrummet kvar. Så jag skurade badrummet också! Haha! Så nu är det rent... Endast lite disk kvar. Men det tar vi till middagen.

Patri är på väg hem. Vi ska iväg och köpa lite 19500 (Danni rätt PLU? Special...?? Eller är det där veckotidningar? 1999 kanske det var...:)) Shampo till Patrik, tvål, tandkräm, duschtvål.... Lite sånt.
Åsså ska vi köpa in en ny storlek kläder till Elise. Så det blir en hel radda kläder. Hon börjar växa ur nu. Tänkte köpa strl 92 rent av, så hon får växa in i dom ett tag. (En månad eller så.. Hehe!)

Nu kom Patte.... Hejj!

Kommentarer
Postat av: Sofie

Hoppas ni hittar några söta kläder till Elise. :)

2009-06-26 @ 11:28:13
URL: http://ontheinside.bloggsida.se
Postat av: sandra

Men jäkla va flitig du är:)

2009-06-26 @ 12:43:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0