Catja cannabis-odlaren.

Hahahaaa!!!! Jag pratade med Patrik precis i telefon och diskuterade hans hosta i natt.
Han har hostat lungorna ur sig nästan och inser själv nu också att det är ohållbart med lillisen i rummet.
Hon vaknar ju hela tiden.
Vi kom på att om vi kanske skaffar en luftfuktare i sovrummet så kanske det blir bättre.
Men jag satt nu och klurade på att man kanske inte behöver köpa nån. Det bore väl gå att fixa en "hammagjord".
Så jag satte mig och googlade och blev förvånad över vilken febril aktivitet det pågår i dom svenska hemmen med avancerade luftfuktarbyggen.
Ojojoj... Hmm... Satt och klickade på flera olika och insåg att det verkar vara trädgårdsmästare allihopa.
Hängivna sådana dessutom. Dom pratat om alla sina blommor som älsklingar och en massa andra gulliga smeknamn. Oj! Att det finns så många trädgårdsmästare!
Å så många trädgårdsmästare som har problem med luftfuktigheten. Varför har ingen växthus?
Tjaaaa, dom bor väl i lägenhet..
Va? SÅ många personer som planterar och ALLA bor i lägenhet! Hur många är dom totalt då?
Men så börjar jag se presentationsbilderna på dessa människor i alla dessa forumen....
Hmm... Alla ser ut som rastafaris!
MUHAHHAHAHAAA!!!! Jag är ju inne på nå pårökta små knarkares planteringssidor! Hahahaaa!!!!

Nja, helt ärligt to det inte så länge att räkna ur vars jag hade hamnat, men det blev ett bättre blogginlägg när jag drog ut på det lite!

Kommentarer
Postat av: Stora Sussie

ASG Ja den var la bra!

2009-06-08 @ 11:44:34
URL: http://missliillii.blogg.se/
Postat av: Jessie

Hallå.. jo det är skitkul... kaninte vänta på att få börja.. å bästa av allt.. man slipper med så nogrann nerpackning av allt.. å så är det inte så långt å frakta grejerna.. =) Jobbigt bara att man måste göra adressändring från b till a... ha ha..



Kram kram

2009-06-08 @ 13:37:00
URL: http://tihis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0