Är så slut så inge mer bloggande idag...

Ja nä alltså... Är så slut så det svartnar för ögonen och snurrar i skallen.. Usch.
Så idag blire nog inge mer bloggning. Väntar på att Patrik ska komma hem från OK så jag kan duscha å sen hoppa i sängen. Jag skiter i att klockan är åtta. Jag. Måste. Sova.
Kom precis på en grej... Om inte Elise sover i natt..... Så betyder det att vi är inne på fjärde dygnet som jag inte fått sova ordentligt. Åsså är det tänkt att vi ska köra till Piteå imorrn kväll. Trettio mil när man är helt slut i huvvet... Nä usch..
Får verkligen hoppas att Elise sover i natt. Annars vet jag inte vad vi gör!?!
Nä. Nu får hon sove helt enkelt. Så är det bara.
Ska inte sprida mina negativa energier här på bloggen mer idag. Hoppas morgondagen blir en bättre dag.
Natta på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0