20 Sanningar...

Gudars va svårt! Men Ninniii utmanade mig... Hmm.
Så 20 sanningar...

1. Jag tar åt mig av allt. Dvs lättstött...
2. ...Men jag visar det inte... ;)
3. Stundtals svartsjuk. Men som skorpion måste man jobba bort det och jag har blitt himla duktig! :)
4. När jag blir arg börjar jag gråta. Vilket är otroligt frusterande!
5. Jag har snorfobi. Och lärde mig inte  snyta mig ordentligt förrän i gymnasiet typ! 
6. Jag har smällt upp bildörren i en annan bil men lämnade inte nån lapp. 
7. Även jag är en "kan själv:are" som Nina...
8. Jag skakar ena foten ofta tills jag somnar. (Detta kan driva Patrik till vansinne! ;))
9. Jag är galet förtjust i vattenkrig.
10. Folk tror att jag är korkad för att jag är glad å sprallig.
11. Faktum är att min IQ är högre än jag själv trodde!
12. Jag älskar att vika tvätt.
13. Men hatar att diska.
14. Är kvällstrött.
15. Händer att jag screenar folk. (Detta har inte hänt förrän efter att Elise föddes.)
16. Jag dömer folk lite för snabbt...
17. ...Men kan ändra åsikt och erkänna felet också! :)
18. Jag är en dålig förlorare.
19. Jag tvättar Elises mun maniskt efter maten. Tycker det är äckligt när barn har mat runt munnen. Har inte ett enda kort på Elise vid middagsbordet....
20.Kan sura ibland bara för att jag känner för det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0