Taggad som tusan för städ

Ja jag har taggat hela natten för städ så när jag vaknade i morse så var det full fart med städandet.
Natten har jag fått springa ganska mpnga gånger in till tösen. Vet inte riktigt vad som oroat henne. Somnade till å med själv i hennes rum en sväng. Skulle gå till sovrummet men hörde att hon syftade lite i sömnen så jag satte mig i gungan så jag snabbt skulle vara där om hon började gråta. Men det gjorde hon inte och jag vaknade nästan en timma senare i gungan. Hehe!

Nä nu ska jag beställa en present åsså fortsätta med städet!
Tjing!

Kommentarer
Postat av: Pappapoet

Oj, jag önskar jag hade din ork :D

2009-07-27 @ 13:51:44
URL: http://pappapoet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0