Sådärja städet avklarat!

Jorå allt blev gjort. Jag har dessutom hunnit med en vila med Elise. Skönt å sova lite på dagen. Blidde ju sent igår eftersom jag envisades med att vara en sån loser i Geni.. hehe!
Så jo nu är det städat och jag har även rensat lite avlop... Uuuuusch!!! Det är SÅÅÅÅ äckligt!! Patrik brukar få fixa spnt men nu var ju inte han hemma så jag fick fint fixa det själv.. Urk. Spy spy spy...
Men nu är det klart. Jepp.

Nu ska vi snart iväg och försöka hitta lite rep.... Har fått tänka om lite i Elises rum. Har inte fått tag på nå lianer så nu har vi tänkt om.. Detta blir nog lite bättre.. :)

Sen funderar jag på middag. Blir nog att äta ute idag. Känner för att lyxa till det lite. Slippa disken å skit.... Nä. Fortfarande ingen diskmaskin.

jo! åsså har Elise fått ett mystiskt paket som ligger på posten. Ska åka och hämta det och se vem som är så snäll som skickar paket! :)

Kommentarer
Postat av: S

Kom hit o ta mitt också.... Usch, jag kom ingenstans med städet idag! :(

2009-07-23 @ 15:47:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0