Rubrik

Jesus vad jag blitt off på å blogga. Kan inte ens komma på en rurbrik. Å jag brukar ju inte ha särskillt avancerade rubriker.
Jag och Elisen har klivit upp och käkat frukost... Igår var ju Elise och drog ut kortet till boxern hela tiden. Patrik kom hem och skrek till just när hon tog ut kortet så hin blev livrädd. Hon riktigt hoppade till på golvet. *Fniss* Så då vågade hon inte röra mer under kvällen.. Men detta måste ha stört henne. För imorse när jag klev upp och gjorde välling så smet Elise från sängen... När jag går tillbaka till sovrummet ser jag henne nöjd på tvrumsgolvet pillandes på det jäkla kortet igen.
Haha! Hon passade på när pappa är på jobbet. Så fort jag lämnade henne ensam i sovrummet såg hon sin chans... Hehe. Jäkla unge. Jag ringde Patrik och han skrattade så han kiknade..

Idag ska vi gå på stan med Camilla. Hon måste köpa underkläder... Klant-kvinnan har glömt packa det när hon for från Ume. :) Hahaa! HUR KAN MAN GLÖMMA PACKA UNDERKLÄDER??? :D Nå, på stan iaf.. Ska  gå på tygklippet och se om jag hittar nå tyg till kuddöverdragen.
Idag får jag förhoppningsvis upp hyllorna i Elises nya garderob också. Byrån måste ju rensas ut till den nya lilla...
Ja alltså jag har inte fattat än att vi ska ha en till. Jag kan inte fatta det! Får bara inte in det... Nå det kommer väl när man börjar känna Lillisen ordentligt och man börjar se magen. Just nu ser man bara det naturliga putet ("Naturliga putet"= Omskriving och förfining av ordet: Fläsk.) som man inte längre orkar hålla in! Hehe!

Fasen va äckligt! Jag har kokat för jäkla svagt kaffe... Huvva!! :( Måste gå å fixa detta...

Kommentarer
Postat av: Susanne

Vad mysigt med en till liten bebis! =)

Det kommer säkert att bli helt perfekt ålders skillnad. Har då bara hört gott om att få barn tätt. Myspys! Grattis ännu en gång =)

2009-07-22 @ 22:54:08
URL: http://SussieEliasEbba.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0