Övervägande trötthet

Jepp det änger liksom kvar. Gick ju och lade mig samtidigt som Elise igår. Men naturligtvis så har Elise tjorvat som fasen hela natten. Patrik kom hem vid 23-00 tiden nångång och då var jag uppe för kanske sjunde gången. Suuuck...
Vi försökte få henne att somna om men så fort vi lämnade hennes säng och kröp ner i våran så skrek hin rätt ut. När vi stid bredvid hennes säng så var hon nöjd... Så efter en liten stund lyfte vi över henne till oss.
Lite ovant för henne så det tog ett tag å somna. Men det har ju varit lättare under natten för man har sluppit kliva upp.
Patrik stack precis å fånga lite konstgjord sol han frågade om jag ville ha lite egentid idag, så skulle han ta med sig Elise ut sen. Men vad ska jag göra då då?? Jag har ju inget å göra utan henne ju! Äsch, vi gör nått tillsammans sen ist.
Sen vill jag också gärna välkomna dom två nya finnarna som flytt över landgränsen i natt och som numera är bosatta mitt i fejset. Oo-så-kul-att-se-er. Morr....
Ja vilket positivt inlägg va? Haha! :)

Jag ska ta och borsta tänderna och se vad man hittar på. Vi ska då och fika hos Andreas. Han fyller år idag. Jag väckte Patrik igår och sa: Hörrö vi får inte glömma att Andreas fyller år imorrn!
Men det hade vi glömt idag iaf när han ringde. Typiskt! Vi måste hitta nån present också... Svårt på en Söndag. Men men vi får försöka.

Nu kom gumman här, svårt å blogga med henne i famnen.. Tjing!

Kommentarer
Postat av: jessie

ha ha... då var det idag han fyllde år..belv lite osäker där ett tag..

2009-07-05 @ 12:35:35
URL: http://tihis.blogg.se/
Postat av: Anonym

Kan Elise gå utan stöd?

2009-07-05 @ 15:43:31
Postat av: catja

Nej Elise kan inte gå utan stöd! :)

2009-07-05 @ 17:02:48
Postat av: Catja

Vem undrar förresten?

2009-07-05 @ 17:03:14
Postat av: Anonym

en mamma som har en jämngammal dotter, som tror att hon kan gå :)

2009-07-05 @ 17:53:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0