Nu går det inte bra...

... Morr!
Först betongdammet. Perfekt start va?
Nu gick jag runt och drog upp persiennerna i tvrummet och sen i sovrummet. I sovrummet hänger ännu överkastet över gardinstången för att utestänga den berömda midnattsolen. Så jag måste dra undan den innan jag vickar upp persiennen. Men då när man är lite höjd-handikappad som jag så måste man som hoppa till (tur att man är spänstig!) och knycka med handleden så överkastet hoppar över panellängdsvagnen. Idag gick inte det så bra.. Så när jag fick hoppa och knycka med handen för fjärde gången började jag bli smått irriterad. Så femte knycken blev lite mer lik ett Ryck/Slit än en knyck och vad resulterade detta i då?
Jo. Överkast, gardinvagn, gardiner, gardinstång, gardinstångsfästen och ALLT RASADE RÄTT I GOLVET!!!!
Så nu ligger det kvar. Orkar inte ens gå in i sovrummet just nu. Måste ha mer kaffe.
Fyyy fan vilken underbar dag.

Kommentarer
Postat av: Sofie

Hoppas din dag fortsätter bättre :)

2009-07-07 @ 08:41:05
URL: http://ontheinside.bloggsida.se
Postat av: Linda

Bra start!Men nu kan väl dan bara bli bättre?

2009-07-07 @ 10:23:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0