Natt med Persbrandt

Jorå! Jajjomen, det händer inte ofta men helt plötsligt drömmer du om just det du vill drömma om! Haha!
Jag har suttit på balkongen med Micke Persbrandt, Gert Fylking, Robert Aschberg och nån mer minns inte vem... JOJUSTJA!!!! Per morberg!!! Vi drack öl och väntade på mat. (Min balkong var en restaurang.) 
En geting kom och stack en hund i benet och flög sedan iväg med hunden. Gert tog tag i hunden så den inte skulle försvinna men när getingen släppte hunden så tog den istället med Gerts fingertopp!
Jag och Persbrandt satt bredvid varann och jag var sådär oerhört charmig och trevlig och berättade en massa roliga anektoder med en härligt sprudlande inlevelse. Alla tyckte jag var fantastisk! :) Allt flöt på precis som det skulle....

....Tills jag vaknade av att Elise sparkar mig i magen. :( Justja, lill damen fick komma över till oss inatt. Hon var extremt mammig så inte förrän hon kom bredvid mig i sängen så somnade hon.
Jag låg och var lite sur på henne faktiskt. Men men. Nån annan gång kanske. :)

Nu väntar jag på kaffe å ägg. Ser nuhetsmorgon (Haha! Lämnar stavfelet det såg så roligt ut!) och tittar på lillfröken som inspekterar pappas snusdosa. Dessa snusdosor.. Dom är ÖVERALLT! Argh! Well.... Måste äta. Hungrig som en varg!

Kommentarer
Postat av: Sofie

Haha ja ibland har man tur skratt

2009-07-09 @ 08:33:56
URL: http://ontheinside.bloggsida.se
Postat av: Ulli

He he. Har faktist träffat Mr Persbrant live han kom fram och pratade på Cafe Ópera..en riktig casanova!! med sig hade han Dan Ekborg och en annan liknande krabat...vilken merit va Catja:::))

2009-07-10 @ 14:55:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0