Min zombiesömn kallar

Joosååatteeee...... ;)
Det har som ännu inte riktigt landat för mig ännu. Varken för mig eller Patrik. När jag gjorde testet satt vi bara å flinade på tittade på varann. Hehe! Vi blev ju jätteglada men det kom som en sån chock så vi var tvungen att fundera igenom dom praktiska bitarna först! :) Vi ville ju ha ett syskon ganska tätt, men riktigt såhär tätt var ju inte planen. :)
Nu blir det ju lite eljest än vad i planerat. Som barnvagnen till exempel. Jag har ju alltid tänkt att barnvagn är ju kirrat och klart. Men inte nu ju. Elise kommer ju bara vara ett och ett halvt år så hon åker ju själv ännu vagn när Bäse kommer.
Så syskonvagn måste inhandlas. (Tips på bra syskonvagnar tas gärna emot! :))

Idag på mvc så satt hon och pratade om graviditeten, om fostret och ditten å datten och jag kunde som inte fatta att det faktiskt ÄR en bäbis därinne igen.
Har ju knappt haft nå symptom. Inge illamående (inte förra grav. heller visserligen). Inge ömma bröst. Jooo, jag funderade ju varför jag inte gick ner i vikt hur jag än sprang och GI:ade. Hehe, jag har ju lite extra last. Sen har jag ju varit HUNGRIG. Så hungrig som man bara kan bli som gravid. Sådär så jag dreglande har stirrat på skatorna på gården och sett grillade kycklingar sprätta runt på gräsmattan... :)
Ja  och finnar. Men fy fan. Ansiktet har blossat rött på kvällarna efter mina maniska rengöringar, men utan resultat. Jag vaknade nästa morgon lik förbaskat med nya finnar. Suuuck. Men jag antog att det var pga vädret och värmen. DOUH! Stupid!  


Nä. Som sagt, måste sova huvudet rent dunkar (Råkade skriva fel. Satte ett R istället för D på Dunkar. Mohahahaa! Mogen tvåbarnsmor va?? Hehe!) Ja huuuuga nu sova åsså fortsätta tapetjakten imorrn...

Natta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0