Min negergrad kan inte vara så hög

På väg til affären stannade jag på OK och lämnade igen ännu en försenad film. Där träffade jag Linda å hon verkade inte reaera på min negerhyd. Som sagt, verkade inte reagera, hon kan ju bara ha dolt himla snyggt. Haha!
Linda! Såg du det?? ;)
Nää, jag tror att det som lagt sig lite... Duttade och borstade försiktigt på lite puder innnan jag for hemifrån så det som lade sig lite.. Hehe..
Men fy fasen hur jag såg ut i början. Lite neger känner jag mig än som...

Kommentarer
Postat av: Linda

Ha ha!!Jag tänkte när jag läste förra inlägget att det i alla fall inte syntes på ok,men hann inte med att skriva det,men nej du såg inte ut som nån turk eller neger;-)Du såg tämligen fräsch ut!!!!

2009-07-27 @ 19:24:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0