Men draaa mig baklänges!!!!

Hahaha! Helt sjukt!! Har spanat in Wallies på Inreda.com men det stod inga priser och webbshoppen var inte i gång ännu så jag mailade ten tjej där och frågade om det går att beställa via mail från henne bara.
Skickade mailet och fortsatte söka wallies på andra sidor (via länkar på Inreda.com).
Hittade EXAKT samma wallies som på hennes sida i USA. Dom kostade ynka 159 kronor.
Nu hade jag fått mail från henne och hon sa att det absolut går att lösa walliesbiten via mail. Dom walliesarna jag ville ha kostade ENDAST 545 JÄVLA KRONOR!!!!!
Menar kvinnan allvar???! Nä kyss mig och behåll dina jäkla wallies!

Kommentarer
Postat av: mamma

Hej då... nu far vi till stugan... Vi hörs o syns snart... Puss o kram på er...

2009-07-17 @ 21:52:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0