JAG SER UT SOM EN NEGER!!!!!!

ÅNEEEJ!!!! Jag drog lite med mitt Tan in a Can å jag ser ut som en turk!!! Dessutom så rann det liksom ner för halsen så jag var tvungen att torka lite där, å då förvann ju allt!!! Så jag var tvungen att dra en "Ross".... Oh noo!!!
Patrik får fixa till det ikväll... Herregud. Å jag ska på ICA å allt nu... Nu måste jag ju lämna skötväskan i kassan åsså kommer dom väl kalla in extra securitas vakter. Fan Peter har rätt, jag ser ut som en zigenare när jag är brun.
Jeeesus.... Hur jag ser ut.... Ojojoj.... Å kalas imorrn!

Kommentarer
Postat av: Rebban

Mohahaha, stackare! Det var som när jag sprutade på Peter en gång för länge sen... Fråga han ska du få höra... Puss

2009-07-27 @ 16:43:41
Postat av: Sanna

Ha ha heeeeeee, fyfan !! Nog har man haft några fruktansvärda bus-brännor i sina dagar, hi hi hii! :D

2009-07-27 @ 19:29:56
URL: http://sannaxel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0