Jag ger upp

Suck. Inget varmvatten så jag fick köra epilering. Ajajajajjj... Tårarna sprutade kan jag säga! Huu!
Så åker jag på OKQ8 för att köpa mjölk. Ber tjejjen i kassan ta ut extra på kortet så jag skulle få en hundring i handen. Hon glömde slå in den extra hundringen och när jag sa att det är väl ingen fara, vi drar kortet igen bara så gör vi om det så svarar hon; "Nä, tyvärr. Vi gör inga uttag."
What??! Nyss kunde du ju ta ut en hundong extra men inte nu ett enkomt uttag. Jag gav henne en sur och iskall blick och gick.
Åker till Malmberget (först till bankomaten såklart) och sporthallen. Betalar in oss och frågar tjejjen i kassan hur många grader det är i barnpoolen. Hon visste inte riktigt men kring trettio trodde hon. Bra bra...
In i omklädningsrummet och klädde om och duschade å så med pigan och sen ut i poolen.
Ser på termometern som visar 29.0. WHAT??!!  När tjejjen sa kring trettio tänkte jag typ...trettiotvå-trettiotre. Men neeeeej. Hon menade näääästan trettio. 
Nå tänkte jag jag måste ju prova. Kliver ner i bassängen och jag börjar själv frysa på en gång. Jag tittar på Elise och hon klamrar sig fast vis mig, stirrar på vattnet, skakar och hackartandkött. (Hehe!) Sänkte ner oss lite i vattnet och tittar på Elise igen å hon är redn helt blå. Så det var fint bara att kliva upp igen och gå och byta om.
Sååå vi var i bassängen i kanske...sju sekunder.
Fy fan. Vilka jävla skitveckor jag har haft på sistone.
Elise är helt under stimulerad och har bara gnällt och skrikit hela dagen. Hon vilar nu, ska försöka sova lite själv också åsså tänkte jag att vi kanske går ut och går sen en sväng. Jag har skitigt hår och finnar men orkar inte bry mig.

Kommentarer
Postat av: Sanna

Fyfan vad störande ! Precis som för Noah när vi var i Gällivare badhus för några veckor sedan. "Hackade tandkött" Ha ha haa :)

2009-07-12 @ 10:04:14
URL: http://sannaxel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0