Jag blir galen på snoozare

Ja alltså Patrik. Haha! Jag kan inte fatta, han behöver nog hörapparat!
Helt otroligt dom senaste månaderna måste hans hörsel ha halverats. Han hör inte lamet på telefonen. Åsså envisas han med att snooza tre, fyra gånger kanske. Det betyder att tre fyra gånger måste jag flyga upp (jag vaknar av det där yttepytte klicket innan larmet går) och klättra över honom och slå av telefonen så Elise inte ska vakna. Åsså när han snoozar gömmer han telefonen under täcket. Så då hittar han den inte när den väl tjutit i trettiosekunder och ökat trefalt i styrka. Hooooo!! Ja bli KnÄPP!
Snaaaart snaaart får Elise eget rum. Då får larmet skrika i tjugo minuter och jag ska bara sticka huvudet under kudden. Hehe! :)

Trulli var och hämtade soffan igår. Sköönt å bli av med den. Så nu längtar jag efter tapet och gardiner åsså ska vi göra mys till pigan. :) Trulle hade lånat ett jäääääättelåååångt vattenpass av Patrik som han lämnade igen igår. Den lär ju komma till användning när jag ska tapetsera! :)

Pigan kröp fram med en Pixie bok percis "Ja seee, din bok." Säger jag.
Elise tittade på mig liksom Jaha, okej, åsså vände hon om till lekhörnan och hämtade sin stora bild-bok! Hahaha! Hon trodde att jag menade den. Den lilla pixie boken är ny och hon har väl inte fattat att det också är en bok.

Nä, en kopp kaffe till mig åsså är det allmän städdag idag. Patrik jobbar ju sistadagen för veckan och det brukar inte bli så mycket städ under helgen. Så jag ska passa på när jag är ensam (nästan) hemma.

Vilket meningslöst inlägg. Ska se om jag får in en film på pigan senare när hon leker tittut! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0