Ikväll SKA det bli lugnt och tidigt i säng

Jag har tänkt i säkert en veckas tid att jag ska lägga mig riiiktigt riiiktigt tidigt men det har inte blitt av!
Varje kväll har vi hittat på nått eller så har jag fastnat framför TVn. Men nu ikväll. Nu ska vi å sova tidigt. Hyfsat iaf!
Ska slå på en film nu på en liten stund å efter den så är det å gå å ligg bara. Skööönt! :)
Mitt zombie tillstånd är tillbaka och jag vill inte det. Vill bli pigg igen! Särskillt nu när det vankas kalas.
(Syrran ringde precis, hon kommer också på kalas på tisdag! :) Va kul!)

Jo som sagt, i kväll blire ganska tidigt i säng. Måste försöka vila ikapp mig lite.

Nä hörrni ursäkta mitt ickebloggande men varför ska jag skriva här om jag inte har nått vettigt att skriva.
Natta på er! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0