Guten morgen alles!

Sovit tungt som en betonggjutning. Drömt om garderober (Ritva och Ingemars), Floridaresor, barnvakter och ostkrokar (Dom Patrik köpte åt mig igår, han hade kännt på påsen och tyckte dom kändes extra smala, som jag vill ha dom! Gullis!). Störda drömma verkligen.
Patrik ligger och sover ännu, vi har försökt väcka honom med det går inte. Han är ju ledig idag med ska iväg å snickra hos hans kusin. Regnet öser ner här annars och Elie är snorig (Jävla malmbergspool) så vi lär ju inte göra så många knop idag. Aaaaah, nu måste det bli bättre väder snart. Jag blir galen annars...

Ajja nu är det helg igen. Längtar till tisdag. Jo det gör jag. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0