Grillkorv och pommes är dagens ord.

Ja fiii tussikken va gott! Har precis gjort det till middag! Blev sååå sugen på det idag och tur var att jag gjorde det. Det satt finfint i maggen. Mums. Jag kokade även majskolvar till.. Kändes liiite nyttigare då! ;)
 
Förmiddagen gick åt att hitta tapet till pigans rum. åååh, tog huuuur längee som helst. Men till slut bestämde jag mig och beställde tapeten. Har jag tur på kommer den på fredag men annars på måndag. kuuul! Måste ännu hitta hamparepet nånstans. Blev tipsad om Järnhuset. Ska kolla där nån dag....
Budat även på nå wallies på tradera... åh va kul å göra Elisens rum.
Patrik fick 2:nd thoughts igår kväll tydligen och ringde mig i morse. Han tyckte att det kändes hemskt att Elise ska sova i eget rum heeeeelt ensammen och vi ska sova i sovrummet med den nya bäbisen. Å jaaa, det är klart men det gäller ju bara sovandet. Sen mys å sånt är vi ju alla tillsammans.. Jag försökte förklara att det GÅR INTE att ha båda i samma rum. Då väcker dom varann hela tiden. Å hur ska vi få plats i sängen??!
Nä, Patrik gav inte med sig. Han bad mig inreda rummet så en madrass ryms därinne så sover han med Elise. Hihi!
Söt han är.

Jag kom på att vi inte kommer ha nån plats för torkställningen.... Hade tänkt flytta den i sovrummet när Elises säng flyttades till eget rum.. Men det kommer ju va sängar överallt ju! Jesus. Babymaking machines.... ;)

Nä, nu lek med lillis å invänta papsen. Hajj!

Kommentarer
Postat av: Catja

Orkar inte ens logga in på bloggen. Nu går jag å nannar! Heej... Å natta på er!

2009-07-15 @ 21:38:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0