Dålig på å blogga. Surströmming annalkas.... Mmmm...

Jepp. Jag ska äntligen få hugga in på lite surströmming i kväll så jag är helt fokuserad på det. Mmmm....
Finns det nå bättre?? :)
Ikväll är det strömmingen som gäller och imorgon så drar vi iväg till byn på 50 årskalas! :)
Ska bli gött å komma till byn! Få se om man hinner träffa Dannisen också... Hoppas det. :)

Jaha, nu vaknade pigan. Måste kila. Typiskt!

PS. Läser Dean Koontz ALLTID ODD just nu. Å det är gaaaalet spännande. Önskar att Elise skulle kunna sova lite mer så jag bara får läsa läsa läsa.. Men icke! ;)

Kommentarer
Postat av: hannah

Aaah....imorrn kommer ni...jag ska vara FULL!! Kóm ju på här en dag att hoppsan...du kan ju inte dricka ju....haha! Trög...hade som sett fram emot de....men är man pucko s¨är man!! Haha

2009-07-31 @ 20:17:05
Postat av: Bröllopsbloggen

hoppas du får en kanon söndag



kram Therese

2009-08-02 @ 12:21:18
URL: http://brollopsbloggen.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0