Bloggen i skymundan

Trist men man har ingen lust att sitta inne och blogga när det r fint väder. Dom senaste dagarna har varit fullspäckade med aktiviteter! :) I förrgår var det ju grillningen ute i träsket, jätte ´mysigt var det. Grabbarna gav sig dessutom in i studsmattebranschen. Dom stylade för varann och gjorde volter hit och dit. Felicia och Lina tyckte nog att dom mes var pinsamma. Det brukar ju låta så; "Meeeen paaaaappaaaaa..."
Himla gott käk också, Keisu kocken fick till köttet perfekt igen. Fast oxfilén brukar ju va god alltid. Men han kan nog få det torraste och segaste köttet mumsigt.

Igår tillbringade vi halva dagen åt minigolf. :) Fasen va skoj! :) Lundgren/Koponens, Keisus/Väpplings och Lindberg/Lagnestigs. I TVÅ OCH EN HALV TIMMA spelade vi. Hann bli freeezing ute innan vi var klar.
Men gud va kul det är trots att man suger. Eller ja, vissa var ju kanske inte överlycklig! Hihi! Eller vad säger du Rusu? Hihi! 
Efter minigolfen fick jag, Patrik och Elise skynda oss hem. Hos oss väntade redan J och O på oss.
Vi hade ju planerat att käka stekt palt ihop. (Ficken fredagsmiddag va? Haha!)
Så  igång med palten åsså i säng med Elise. Hon vägrade sova och vi skulle se en film som jag verkligen sett fram emot så jag drog en fuling. Vände Elise i sängen så hon såg TVn åsså bäddade jag till med min egen kudde så hon som halvlåg och kollade TV. Det tog tio minuter så sov hon!

Filmen vi såg hette Knowing. Men Nicolas Cage.


Helt okej film. Jag gillar ju sånna där matematiska koder å grejjor (Only i fantasin INTE i verkligheten! HAha!).
Något förutseende film som dom så ofta är nu för tide, men jag gillade slutet! :)

Denna lördagen kommer nog inte vara så lördagslik. Jag måste ta och städa här hemma. Städa diska och tvätta åsså måste vi iväg å storhandla. Vi har slut på ALLT. Jag måste å köpa blöjor nu på morgonen för vi har bara en enda blöja kvar hemma!


Kommentarer
Postat av: jessie

våran fredagsmiddag var perfekt.. å slutet på filmen var prima.. vi hörs under helgen.. puss puss

2009-07-04 @ 14:28:37
URL: http://tihis.blogg.se/
Postat av: Rusu

Som din käre Patrik sa, mini golf är en tålamods prövning, oc jag har kuggat för länge sen... Ha ha. ;)

2009-07-04 @ 16:16:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0