Är dagen redan slut??

Idag har vi "ränt i kåkarna" som Göta säger.
Vi har varit hos henne och hälsat på och fått oss blodpalt (Mumsfilibabba!). Där var det full rulle som vanligt med Patriks kusiner, kusinbarn, kusinfruar, fastrar, fastergubbar och alla andra släktrelationer samlade på ett och samma ställe. Där drog vi av hela förmiddagen och halva eftermiddagen. Sen skulle vi till Patriks mormor men hon var inte hemma. Så det blev Mbgt till Ritva och Ingemar ist. Å där blev vi bjudna på pizza. Mumfiibabba igen. hehe! Vi har som bara åkt runt till folk och käkat hela dagen.. hehe!

Tanken var att hitta på nått med Camilla ikväll men jag orkar inte. Yrslig, trött och helt jäkla slut som jag är så ska jag bara ligga pall på soffan ikväll och se på nån SOMMARFILM PÅ KANAL NIO KLOCKAN NIO. (Jäkla reklam, om och om igen på Mix Megapol hela tiden.)

Elise är supertrött här men jag måste försöka hålla henne vaken till läggdags.
Idag har  vi fått fått iväg bäddsoffan från Kottes rum. ÄNTLIGEN! Eller ja den är ju kvar ännu men Johan ville ha den så han får MER ÄN GÄRNA ta den! :) Nu kan jag börja inreda pigans rum på allvar. Tiggde till o ss en garderob till henne från Ritva å Ingemar idag. Dom har en liten IKEA garderob som står tom så den ska vi knycka. Jag har planer på att klista upp väggdekor på dörrarna på garderoben i form av olika djur! KUL! :)
Åh va roligt å börja med hennes rum!! :)

Usch, nu börjar jag få skallebank också..... Fyyy...

Nä ska ta å göra lite gröt till gumman... Hajjj!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0