Åhå! Mackor!

Läste på Sussies blogg att hon skulle äta mackor ikväll.
Det ska jag också göra! Mums va gott!
När Elise har gått å sova ska jag koka mig lite te åsså en lingongrova till. Inte särskillt GI men who gives a shit! 
Tack för tipset Sussie!

Förresten! Stallet har tagit semester ju! Personalen vilar upp sig och pållarna är ju på sommarbetet... Såklart! Så jag kan inte anmäla mig till kvälls-veckan. Hoppas det finns platser kvar när dom kommer tillbaka.. Vill ju inte gärna störa dom på semestern. Anar att jag skulle få nånting hårt i huvudet om jag försökte mig på nått sånt! ;)

Kommentarer
Postat av: emmlo

hej! :) vad skönt då!

jo det är ba bra med oss!

mmm mackor! blir kanske någon sån för mig med nu! :)

kram

2009-07-08 @ 21:12:07
URL: http://emmaishemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0