Förstenad kropp

Gaaaaaaaaaah! *Gör ett försök på att sträcka ut mina lemmar*
Nä. Helt stum är jag.
Har sån träningsvärk i hela kroppen så jag har problem att lyfta Elise. Hih!
Men oooh, så skönt att känna att man gjort nått. Härligt!
Nu ska jag fuska med middagen.. Men jag ska cykla sen för att kompensera! :)

Hela konkarongen har varit ute och åkt pulka, skottat snö och hälsat på Göta.
Jag fixade i ordning korv och makaroner till Patrik och jag kände under hela tiden hur hon tittade på när jag kockade.
:) Men nu är hon nog nöjd tanten.. När hon sett att jag faktisikt kan laga mat till hennes Lilla Gosse...
;)

Slänger in lite bilder senare från våran dag...

Sen ska jag ju packa alla våra grejjor till Töre resan ikväll.
Så jag kommer alltså spendera halva kvällen åt att snurra runt i cirklar, förvirrad och inte veta åt vilket håll jag var på väg åt. Eller vad jag skulle göra. Hihi.
Brukar vara så när man ska vara borta ett par dagar och man känner att man vrkligen inte vill glömma nått...

NU vaknade pigan från vilan... Måste dra.... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0