Upptäckt två nya saker ang dammsugning.

1. Patrik verkar tro att jag bara hittat på att hans skor släpper betong-damm ifrån sig när han går in med jobbskorna.
Har sagt hundra gånger "Kolla så att du har allt på/med dig SEN tar du på dig skorna." Men varenda morgon går det betongspår antingen in genom hallen eller in i köket. Varje morgon får jag skrapa bort betong från under fötterna, och sedan dammsuga. 

Men idag när jag dammsög så upptäckte jag en rolig grej med dammsuckandet. Då kommer vi till punkt nummer 
2. Elise tjöööt av lycka när dammsugaren kom fram! :D Genom hela tiden så tjööt, ylade och skrek hon sådär jätte tjejjigt! Hihi! :)

Så nu ska jag nog börja dammsuga ännu oftare bara för att få fnissa åt henne. Hon är så kul! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0