Två (i skrivande stund blev det 3) tröga saker jag gjort idag.

1. Patrik kommer hem och flyger baklänges ut i trappen igen. "Va fan är det som stinker?!"
"Vad?"
Frågar jag förvånat.
Det visar sig att blöjhinken varit öppen och stanken har saaaktaaa spridit sig i lägenheten och jag har inte kännt nått. Antagligen för att stanken krupit sig på så sakta. Hahaha!
Så här har jag gått runt i skitlukt hela dagen! Muhahaaa!
Verkligen mysigt. Patrik gick ut med påsen på en gång.

2. Sprang ner till Grannen och lånade ett par skor till begravningen imorron.
Å där var ju gubben i huset hemma. Han har varit på guldvaskningsläger/tävling i Nån-ort-söderöver.
Vi står och surrar lite guld och jag får se bitarna han vaskat fram. Åsså frågar jag (Åh, vill knappt berätta!)
"Finns det guld överallt alltså? Hur kan du hitta guld hela tiden?!"
Mannen på B tittar på mig lite sådär stackars-lilla-flicka-aktigt och säger:
"Jaa, det här är ju ditplacerat ur hinkar. Du vet vi tävlar ju inomhus på vintern.. Inte hackar vi ju hål i isen och..."
"ÅH NEJ!! HAHA! Ja det är ju klart! Guuuud, va trög jag är!"
Men det bästa var ändå när Mannen B säger sarkastiskt,
"Ja, du var väl från Töre!"
"Njaa, från Gävle. Som du!" :) *Prrr-disch!* (<--Som ett trummslag! ;))

3. Var bara en felsägning medans jag skrev och såg att femman visade detta program:
"Åh, det är ju den arga snickrarn!"


Kommentarer
Postat av: Rebecka

Ha ha, snacka TRÖG!!! ;) Puss

2009-02-18 @ 22:14:47
URL: http://rusubecka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0