S-factor

Mitt Heavenly Hydrating Shampoo tog slut i slutet av förra veckan.
Okej tänkte jag.. Jag tar Supertar:en ist. SLUT.
"Okeeeej...."  *Rynkar lite besvärat på pannan* "Vi kör på Self Absorben då." Den också så gott som slut.
Då började Panik lampan blinka. Vad ska jag göra?? Det är helg jag kommer inte få ta i nått shampoo!!
Så sen i torsdags till idag så har jag tvättat håret två gånger bara och då har jag fått skaka, gräva skölja ur shampoflaskorna. Sista tvätten fick bli med vanligt shampo. (Det syns på färgen att jag använt det! :()
Men nu har jag fått det nya!
Visst är dom underbara! Och luktar ljuuuvligt....
Ikväll ska jag cykla till CSI och sen blir det duschen med dom här två raringarna.

Kommentarer
Postat av: Emma

Nog kan vi ÖL:a om du är sugen Catja ; )

2009-02-16 @ 18:18:02
URL: http://nutiopa.blogg.se/
Postat av: ninniii

d finns ännu härligare S-factor schampon än de där, av alla är de där tristast tycker jag :) då kan du ju tänka dig hur härliga dem andra är :)

2009-02-17 @ 23:13:47
URL: http://ninniii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0