PMS MONSTER och jag är så ARRRRGH!!!

Ja. Jag är så arg så jag är lite orolig för att jag ska spricka. Knäckas av på mitten för jag är så arg.
Hela dagen och helgen var planerad. Allt klart.
Jag och Patrik skulle ha en såndär kreativ helg när vi fixar och donar här hemma.
Vi skulle få ordning på en massa saker.
Sådär så när söndag kommer och du sätter dig ner så mår du sådär sjukt bra med det du fått gjort och fixat.
Allt är snyggt och rent och fräscht och man mår sådär braaaa..... :)

Men då. Patriks lön kom inte in i tid och nu dröjer det till måndag.
Ja, vi har ju pengar liksom ändå, men inte har vi så mycket pengar kvar så vi kan springa och köpa möbler!
Den där förb**** jäv*a***atans****fa***...... 
 
Jag känner mig sådär onormalt arg. Så arg så jag vibrerar inifrån, från bröstet och ut. Skakar och börjar bara gråta.
Vilket btw är det värsta man kan göra när man är arg. För då tror folk att man är lessen, men det är man ju INTE MAN ÄR SÅ ARG!!!!

Så jag känner PMSen. Jag kan nästan ta på den. Jag har aldrig haft sånnahär pms besvär.
Jag känner mig så jävla arg!!!!!!!!!!!! Jag kan inte skriva dit nog många utropstecken för att förklara hur mycket ilska som finns i mig nu. Som matadoren i ferdinand känner jag mig.
Har städat som ett tok. Det brukar lugna mig men det hjälper inte.
Nu måste jag och handla också på Arcaden av alla ställen också. Vet ni hur mycket folk det är där fredag em?

Skrivandet brukar också hjälpa. Men inte nu. Det blir bara värre.
Patriks chef ska hålla sig undan.
Jag lovar skulle jag stöta på honom så hade han fått en sån fet smäll.
Fast egentligen. Jag skulle ju börja gråta. Det vet ju ni också.
Och det gör mig också så ARG!!!!


Kommentarer
Postat av: frida

jag hatar när man är sådär förbannad att man inte vet vad man ska ta sig till och så börjar man gråta istället, jag är eeexakt likadan! hoppas ni kan göra allt de där ni hade tänkt göra, nästa helg. :)

2009-02-20 @ 22:32:00
URL: http://freyasmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0