Pizza och Spelkvällen

Jag har ju turen att ha en gammal pizzabagare boendes hemma! :)
Patrik är grym på att baka ut pizzan så det har blivit  hans grej! :) Check out my Pizza-man....

   

Här är färdiga resultatet!



Midddagen avnjöts av mig, Patrik, Andreas... Elise fick fint titta på när pappa åt! :)
En trött och sliten mamma Catja. Elise drog sin Näst-Värsta-Tjorv-Natt förra natten...
Men ooooh så bra hon sovit nu. Inte en enda gång innan sex behövde jag kliva upp! :)
Då blev vi ju ändå sen i säng men det gör inget... så trevligt igår!

 

Sen kom Sara... Peter, Rebecka och Jessica..
Så spelkvällen var ett faktum! :)
Högljudda och hetsiga diskussioner utbröt under hela kvällen,
(hetsiga jag gapade åt Andreas att han var trög. Oopsie! :-S).
Så spelkvällen var precis som alla andra spelkvällar. Riktigt rolig! :)

 
WINNERS!                        LO-HO-HO-HOO-SEERS! :)

Idag är vi trötta.. Patrik ligger och vilar på soffan och Elise slocknade till sin vila hon med.
Helt otroligt att hon kan sova till sånt liv som igår. Inte en enda gång vaknade hon!
Sover fasen bäst när det är ljud runt henne.
Jag ska också lägga mig på soffan och vila en stund.
Sen tänkte jag ta en promenad med Elise senare.
Äntligen är det lite blida ute!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0