Palt Night



Patrik tog sin del i arbetet och skalade potatisen...
Sen tog han över med kameran och fotade lite grand. :)

  
Smetar....                          ..Poserar....:)             ...Kokning....
  
Patrik vilar...                       Puss på dig Elise!          Puss på dig pappa!   
 Andreas visar hur man ska röra om. Försiktigt. :)


Här skulle jag duka upp och göra fint så jag kunde fota lite "Fina-Palt Bilder" men grabbarna var hungriga! :)

Nu har Emma kommit över, jag ska springa över till Rebban och Peter och hämta en film...
Denna blir det ikväll. Har hört massa bra om den! :)



Misstänker att jag kommer gråta.... MYCKET.
Patrik brukar skratta och säga att jag gråter till Ajax reklamen när smutsen försvinner... ;)

Kommentarer
Postat av: ninniii

ååh vad gott med mat, spec palt! urs, de är ju de som är mest jobbigt med din blogg att man blir så hungrig! glöm inte mig när du har sushi nästa gång ;)

2009-02-19 @ 22:43:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0