Oh no! Goose Duns!

Trodde ju att lägenheten var gåsdunsfri förutom Patriks jacka.
Men icket! Dammsög och märkte att jag dammsög upp dun på köksgolvet....
Justja fasen! Kuddarna i kökssoffan är ju dunfyllda! *Slår mig för pannan*


Det är nu inte så att jag måste ha tysta minuter, minnestunder och tända ljus för dessa gäss (som antagligen är döda nu iaf).
Men saken är ju den att nu måste jag se till att dom inte plågades i onödan. Att deras lidande ändå förde nått gott med sig. Hittills har soffan stått i hörnet och bara sett fin ut. Den har inte används ordentligt.
Så nu måste vi köpa det nya större köksbordet så att bordet börjar vid soffan och därifrån utåt mot köket. På det viset kommer det sittas och ätas på soffan.






Micki ringde från Heinos! Han har tid att ta in min bil redan nu! Tjohoo! Måste köra dit lillbilen!
Sen måste jag slänga in lillgumman påbyltad som fasen i vagnen. Måste å handla jäst till brödet jag ska baka i em.
Trist bara att det är nästan trettio minusgrader ute(!!!).
 Inte så kul promenad väder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0