O-Romantiska karlar.

Jahaaja.
Som jag har förstått det så är det inte allt för vanligt med en karl som
-Själv kommer ihåg att det är alla ♥ dag.
-Kommer ihåg att köpa kort.
-Minns att man ska uppvakta lite extra.
-Förstår att detta är en Big Deal för dom flesta tjejjer.

Men hörrni! Är din gubbe (eller Du gubbe!) romatisk av sig?
Eller är du som dom flesta andra, som måste påminna, påminna, påminnaa, trettio gånger om innan dom kommer på att det är dags att köpa en blomsterkvast till tanten?!
Tror nog att mening nomero dos hör tll vanligheterna!
Och hur kul är det då och man får en blomstjälk med tillhörande kronblad?
Du har ju i princip köpt den själv ju!

Här får ni alla med oromatiska karlar en blomsterkvast av mig!
Ni kan ju föreställa er att jag är en hemlig beundrare som ser ut lite grand som denna man...


Pling Plong!

*Du öppnar dörren*

"Delivery for you Miss/Mr....."


Kommentarer
Postat av: Anonym

hmm jag vet inte :O forska vidare! haha joo mer förvirrad får man leta länge efter...haha

2009-02-14 @ 11:55:02
URL: http://dumbom.blogg.se/
Postat av: Anki

Åh tackar och bugar, så snällt av er Mr Cloney...eh jag menar Catja!

2009-02-14 @ 12:24:14
Postat av: vonapa

Åh till mig!?! Fin blogg hörrö! Men saknar dig på ¨¨bloggagratis!

2009-02-14 @ 13:49:49
URL: http://vonapa.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0