Nu hemma från begravningen...

... Alltid lika trist och ledsamt när någon lämnad detta livet.
Men det var en jättefin begravning. Blev nog precis som hon hade viljat ha den. Kändes så Hon.

Elise skötte sig exemplariskt. Massa folk kom efteråt och tittade på henne och klappade henne på kinden och tyckte att hon var en sååå duktigt och glad liten tös.  
"Hon hajj vajit sjååå sneell heeeela tiiiden.... Naaawh. Så söööt man kan vaaaa då!"
Jo hon är poppis lilltösen. :)

Här ska eftermaiddagen och kvällen gå i Paltens tecken. Emma och Andreas (Haha! Inte Emma och Andreas från Ume.. Utan Andreas Träsktrollet från baki' träsket och Emma ala' Göteborrrg.), kommer hit och vi ska göra palt och sen kanske nån film eller nått. Inte vet jag.. Palt ska det bli iaf. 
Andreas ska lära mig hur man gör potti-palt. :)
Patrik sa precis:
"Jag orkar då inte göra nått...."
"Johho-orå, du ska hjälpa till. Det hör till hyffs mannen..."
"Jaja, jag kan skala potatisen. Men mer gör jag inte."
Haha! Den dealen tog jag direkt.. Skala potatisen är väl det värsta jobbet. :)

Andreas ringde precis. Jag ska kila och slå på kaffe.
Ska sätta Patrik till att fota idag/kväll. Så jag får lite bilder att lägga ut senare! :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0