Morgon morgon! :)

Kollade min statistik i morse och antalet unika läsare har halverats sen jag bytte till Blogg.se.
Här finns så många bloggar och så mycket reklam så det finns inte plats för reklam för bloggarna!
Kollade aktivaste listan och inte skulle jag komma in på den även fast jag skulle vara aktivast! Hehe!

Sen finns det prenumeranter kvar på min pamla blogg, som inte gått över till denna! Hihi!
Vill man ha kvar den gamla så visst, hihi.. Men det blir inte så mycket inlägg där! :)
Dom läsarna får sitta som stackars Alva (Andreas spets) som vaktar Björn Bruce Sebastians (vår gamla dvärghamster) bur konstant. Hon väntar på att han ska komma ut så hon kan snappa åt sig honom.
Stackars! Jag tycker så synd om henne när hon tålmodig sitter och stirrar och väntar på belöningen.. Hennes lilla hundhuvud tänker säkert "Skam den som ger sig..."

Idag ska jag och Elise pyssla ihop alla ♥ dag kort till pappa... Det blir kul. Vet dock inte hur mycket Elise kommer delta.. :)
Tänkte ge henne en krita och tejpa fast ett papper på bordet framför henne så när hon leker med kritan så ritar hon samtidigt. Sen klipper jag ut en del av papret och klistrar in det i kortet. På det viset har ju hon också medverkat.
Problemet? Jo, jag har inga kritor. Hmm.
Patrik vände sig i sängen i går kväll och såg sådär orolig ut och strök mig på huvudet..
"Bara så du vet glömmer jag inte alla ♥ dag, jag har en plan. En sak du ska få men du får den inte än..."
Men lille..:)


Vi ska på kalas idag också Jessica (Tihi i länklistan) fyller år imorgon så vi ska dit och fika tårta!
Då får Elise träffa deras lilla Trassla igen. Dom sågs hos gammelfarmor förra veckan.
När Trassla slickade Elise i ansiktet så gapskrattade gumman... Hihi..
Det var roligt! :)

Så det är dagens planer! :)


Kommentarer
Postat av: Lattepappan

Läsarna kommer så småningom, don´t you worry :D

2009-02-13 @ 09:18:32
URL: http://lattepappan.se/wp
Postat av: Danni

Ja tror åxå att läsarna snart kommer. Du har alldelens för bra blogg för att missa en dag! :-)

Du, Alvin hade ju åxå problem me vällingen i början, men ja fick d tipset att blanda ersättning å välling. Å eftersom öka me vällingen tills d bara e välling i flaskan.

Detta funkade på Alvin.

Och ja gav detta tips till syrran me som hade svårt att få i Emelie välling. Å d funka på henne me!

Hoppas du snart får i henne välling utan krongel!

KRAM

2009-02-13 @ 09:35:08
URL: http://danni.webblogg.se/
Postat av: Jessica

Nå kom då.. kaffet ät klar å tårtorna väntar på att bli uppätna =)

kram kram

2009-02-13 @ 10:14:15
URL: http://tihis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0