Morgon morgon

Varit uppe med tuppen och druckit kaffe med mamma.
Elise somnade ju bums igår kväll och hann inte riktigt spana in var hon var innan hon somnade.. Så klockan tolv i natt vaknade hon och förstod inte alls vad som pågick. Hihi!
Hon tänkte verkligen inte sova.. Hon låg och pratade, sjöng, skrek, grinade. Bäddade om henne trettio gånger men inte.
Till slut lyfte jag över henne till min säng, där jag har lättare att kontrollera henne. :)
Så då somnade hon och sov knackligt till halv sju. :(
Surt, trött är jag som fasen...

Men det är bara å ta sig i kragen. Måste duscha å åka in till stan.
Fick besiktningstid i Luleå nu också. Kom på igår att jag har körförbud... Fan va klantig jag är.
Men nu ska det göras....

Sen blir det lite shopping till lilltösen.. Skulle ha shoppat lite till mig också men det får jag skippa. Har inte råd riktigt.

Nu kom lill-Ziz.. Ska va social och utnyttja barnpassandet och ta en dusch.

Ska försöka komma ihåg att fota lite ida...

Tjing!

Kommentarer
Postat av: Nicole

Hihi jaa ögonen är det enda från mig som verkligen ahr gått igenom på barnen =) Annars är det mest pappas gener som dominerar...

2009-02-27 @ 08:31:21
URL: http://www.varmdomorsan.se
Postat av: Anni

Skulle vara jättekul att träffas!=o) Kolla mejlen!

2009-02-27 @ 14:33:36
URL: http://annia.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0