Monstret i kjedjor igen! :)

Ja, jag var ju tvungen att åka och handla.
Rejsade gärnet med golfen och ställde mig på tutan och hytte näven åt en gubbe i rondellen (ja, hans fel!).
Kör vidare och börjar pilla på stereon för att få igång den "arga musiken" (I detta fall försökte jag få igång mustach).
Ooh, jag bara kokade.
Blir sen galet förbannad på en tant som är i vägen och gormar åt  henne inne i bilen (denna gången mitt fel men förblindad av ilska så skiter jag i det).
Stereon tjorvar och CD-skivorna är så repiga så dom startar inte ens.
Nä nu känner jag stenen närma sig. Den berömda stenen. Stenen som fick glashuset att rinna över. 
PANG!!
Sliter fram alla CD skivor i bilen och ska veva ner rutan och kasta ut dom förbannade CDskivorna.
Trycker på knappen och rutan har frusit fast!!
"Detärfanimigintesaaaaant!!"
Öppnar ist bildörren och försöker kasta skivorna hårt i backen.
För när jag måste öppna dörren så blir det inte lika dramatiskt och effektfullt som att kasta ut nått genom rutan i nån sorts Thelma and Louise rebelliskhet (haha! påhittat jag vet! :))
Men det blir ju inte alls bra ju. Dörren kan jag ju bara öppna lite grand eftersom jag kör bilen. Så den åker som igen över handen och skivorna mest ramlar ner bara. Tomp. Så bara. Helt platt och torrt och inte alls lika explosivt som jag hoppats. Hmh. Jaha.
Jag satt lite besviken i bilen och funderade över hur jag skulle ha kunnat få lite med Bad Ass Aggressivitet bakom mitt skivkastande, och då började min ilska lätta lite.
Redan innan jag var i Malmberget så var allt nästan bortblåst. :)

Sdärja. Nu är jag helt llugn.
Jag for på Coop och handlade och hade (Hör och Häpna) inte avstämmning med Shop Expressen.
Skönt!
Jag träffade även Patriks kusin Linda där, och får ju en garanterat på bra humör! :)

Så nu är jag glad igen och väntar på at Pizzadegen ska jäsa klart....
Tjohejj! :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

jo, det kan vi ju absolut. har faktiskt enbart en tvättstuga inplanerad under helgen, de är allt för en gångs skull. ja, å så måste jag hänga lite me tedsan, han är som deppig när han inte får va ute o ränna på stan så :)

2009-02-20 @ 19:51:29
URL: http://ninniii.blogg.se/
Postat av: SoffiZ-Oliwers mamma

Kikar in lite, jag har en son som är född 080707, när är din dotter född?=) Mysig blogg! Kram

2009-02-20 @ 22:34:00
URL: http://soffiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0