Max och Sagas mamma

Henne såg jag på Nyhetsmorgon i morse.
Vet inte riktigt.
Jag tycker att det är nått konstigt med henne.
Eller ja konstigt och konstigt.
Hon är ju jäkla stark, måste hon vara ju.
Jag hade själv inte reagerat som hon tror jag.
Jag hade nog snarast möjligast skjutit skallen av mig.
Hade bara ena barnet ryckts undan så hade man funnits kvar för det andra barnets skull.
Men hade båda dött hade jag nog själv inte sett nån mening med att finnas kvar själv.
Man hade nog inte orkat.
(Naturligtvis menar jag inte att hon ska skjuta sig!! :-S)
Men jag hade nog inte kunnat vara som hon.
Det känns lite konstigt, det gör det.

*Känner efter*

Nä, jag hade definitivt inte funnits kvar för att kunna planera nya barn!


Kommentarer
Postat av: Charlotte Fredriksson

Ja,jag vet!! Tycker oxå hon är helskum och att det inte är nått som stämmer. Hon har kanske "tappat" en del av sina känslor pga alla slagen hon fick mot huvudet,vem vet? Känns som att ingen mamma skulle reagerat som hon gjorde/gör.

2009-02-17 @ 08:50:57
URL: http://ch84.bloggagratis.se
Postat av: Hannah

Haha, jag sa EXAKT samma sak till Sina igår!! Och jag tycker helt klart att de är något som inte stämmer...

2009-02-17 @ 09:41:08
Postat av: Anna

Håller med, nåt skumt är det. Är som att hon är för tapper.. Men å andra sidan sörjer vi alla på olika sätt, och hennes sätt är nog rätt för henne kanske. Fast det ter sig lite konstigt...

2009-02-17 @ 10:03:09
Postat av: Tihi

Håller med dig till fullo.. d känns skumt, jag hade ju först skjutit personen skyldig till allt sen hade jag skjutit mig själv.. Hon har ju tappat en stor del av sig själv.. men kanske hjärnan blockerat henne, kroppen och knoppen gör roliga saker med en när det gäller överlevnad.

2009-02-17 @ 12:30:27
URL: http://tihis.blogg.se/
Postat av: Catja

Jo! Visst r hon konstig! Hela tiden värsta uppståndelsen kring det. Visserligen helt naturligt, det är ju hemskt vad som hände men mammam verkar ju hela tiden vilja hålla igång uppmärksamheten. Men men alla sörjer olika precis som Anna sa.

2009-02-17 @ 12:34:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0