Jahaja... Dagens schema.

Jo stan igår då. Hittade lite krafs till pigan. Men inget sådär kul. Fanns dåligt med barnkläder.
Bara strumpor och mössa, vantar och lite sånt. :)
Till mig själv såg jag en massa.. Men I just walked on by... *Kliade i fingrarna*
Fotade lite igår (applåder för att jag kom ihåg).
Men glömde USB-sladden hemma (pisksnärt för senilitet).
Så inga bilder förrän jag kommer hem tyvärr...

Idag blir det den stora TRÄFF-dagen.
Ska träffa:
-Sofie (inte sett sen gymnasiet... Hon har kalas idag!)
-Tessah (Inte heller sett sen gymnasiet.. Sonen Dante har jag altdrig träffat.)
-Anni (Min gamla bästis som jag inte träffat sen... Jaaa... Hmm...jaa, tretton år kanske. Jessus.. )
-Moimoi och Burra och deras nyfödde "Boiboi" (Pluttigt med dom små..)

Jag, Danni och Kidsen åker till Kalix sen viker jag av och sticker till Anni. :)
Såå kul! :)

Imorgon hem till Papsen.. Saknar.

Nu ska jag ta och klä på mig och dra på lite smink i ansiktet.

Känner mig ofokuserad på bloggandet när jag inte är hemma. Konstigt.
Men jag har alltid så mycket att göra och så många att hälsa på när jag är här så det är knappast nån semester..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0