Jaha.. Så det är såhär det känns..

Spatserar runt i min nya blogg med händerna knäppta bakom ryggen och sträcker på mig lite grand.
Tittar uppåt, till höger till vänster och myser.
Känner mig som Piff och Puff i julgranen på Julafton.
Eller kanske han som Singer In The Rain...
Så detta är min nya blogg...
Den är himla fin tack vare den där Värmdömorsan! :)

Kommer nog att sakna min gamla blogg lite grand.
Jag har enorm separationsångest till konstiga saker.
Dock inte lika hemskt som min syster. Hon har separationsångest med snickers-papper.
Eller hade iaf... För många år sedan.

Hur som helst!
Jag gillar min blogg skarpt och jag hoppas och önskar att mina läsare hakar på hit till min nya bloggvärld!

VÄLKOMNA!
Välkomstdrinkar serveras i baren...
*Pekar in bland alla ettor och nollor*
Just precis.. In där bakom!

<a href="http://www.bloglovin.com/blogg/544141/nojjigmamma?claim=t6j5zzk5gbk">Följ min blogg med bloglovin</a>

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0