I am..SUPERWOMAN

'Cause I am a Superwoman
Yes I am, Yes she is
Still when I'm a mess, I still put on a vest
with an S on my chest
Oh, yes I'm a Superwoman'


Mina senaste rajder på cykeln har jag kännt att "jag skulle nog orka mer..."
Men pga av den kroniska tidsbristen så har det bara inte blivit av.
Ikväll slocknade Elise som en fura efter att bara ha vilat två korta stunder under dagen. Så jag hoppade på cykeln och trampade en halvtimma till Simon och Tomas.
Kände att jag hade fasen så mycket mer att ge så jag tänkte att jag kör på en stund till.
Så jag dubblade min halvtimma och har nu trampat klart.
Och vettni. Jag hade orkat mer! :D (Vilket kanske bara menar på att jag måste trampa fortare hädanefter! :))

Jag är så ortroligt glad över att jag idag är: 1.Rökfri. 2.Piggare (trots småbarn). 3.Starkare. 4. Sjujävla mycket bättre kondis. JESSSS!! *Spänner musklerna* ;)
Jag tycker själv till och med att jag är snygg när jag är knallröd i ansiktet och svettas och flåsar! Hah! :)
Det ni! Det är ju ganska O-Svenskt att säga så... Känner nån att taggarna vänds utåt?
Då kan ni trösta er med att jag inte är Svensk! :)

Nu hade jag nog orkat ett spinningpass. Jag har ju tidigare vägrat fara för jag visste att jag inte skulle orka. Nu vet jag att jag orkar. Men ett problem kvarstår...
Jag gillar ju inte när folk säger åt mig vad jag ska göra. Kan ju bli lite sur då. Hihi!
Samtidigt har jag ju en jävlaranamma som inte är av denna värld. Men.... Nä.
Jag tror jag skippar Spinning.
Däremot den där Kickboxningsgrejjen måste vi köra (Rebban och Andreas!).

Nu ska jag hoppa i duschen och använda mina nya härliga hårprodukter! :)

Sen sova.. Godnatt alla goa!
(Imorgon öppen lek igen!)

Kommentarer
Postat av: Sussie

Hääärligt! :)

Nu har jag någon jag kan lura med mig på jogging turer framåt sommaren. Låter som att du är rätt taggad! :)



Syns i morrn!

2009-02-16 @ 22:04:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0