Homerolled meatballs... (Snygg engelska)

Jo det var våran lördag kväll! :) Jag rullade egna köttbullar och Patrik gjorde en efterrätt ala' Jamie Oliver.
Malteasers och glass! :)
Jag åt mina köttbullar på GI vis med sparris, brytbönor, broccoli och kikärtor.
Men när Patrik rullade fram efterrätten så struntade jag blankt i GI. Hihi! :)
Jag får cykla lite längre ikväll bara! :)

Men idag är det också våran absoluta favoritdag. Det är ju äntligen dags för BABYSIM igen! :D
Åhh, vad vi har längtat. Dessutom Dyk-Intro denna gång! Såååå spännande! :)
Vi har övat på "Nu kommer det vatten" massor även fast det inte behövts. Elise blinkar knappt.
Förutom när hon råkar andas in samtidigt, Hihi. Men då fräser hon lite å sen är det full rulle igen.

Nu ska nog jag slänga mig i bilen och dra iväg och köpa några ramar.
Ska slänga upp bilderna på mig å pigan. :)

Jojustja! Elise fick sitt första sår häromdagen... Hihi!
Så jag fotade det, stort va? Hehe!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0