God morgon

Jahaja... Pigan vaknade lite tidigare än vanligt idag.
Jaha tänkte jag och skulle precis lura henne till att somna igen men då kom jag på det..
Det är ju öppen lek idag!! :)
Så då klev vi upp på en gång. Pigan kände nog på sig att vi måste kliva upp tidigare.
Dels för att mammas hår står åt alla håll efter att ha lagt mig med blött hår.
Dels för att Pigans vila ska flyttas till en timma tidigare.. Så vi är pigg å gla' på ÖL.

Sussie skulle kanske på ÖL ska kika in på Emmas blogg och se om hon och Leon är på väg dit dom också!

Så hörrni, jag har inte tid att skriva nu.. Jag hade rent av kanske behövt en Lejontämjare till mitt hår..
(Elise är ju ett Lejon...?!.. Och jag borde ju räknas som hennes tämjare. Sådärja. I'm Perfekt for my Hair. )

O-oou... Jag hör att Elise är lite snorig.

Kommentarer
Postat av: Nicole

Haha du är ju för rolig! Läste upp min kommentar för gubben och allt han sa var: You strange people you... fniss



Nä nu ska jag vänta på att läkaren ringer upp...

2009-02-16 @ 13:08:57
URL: http://www.varmdomorsan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0