God morgon...

Vi börjar med filmen igår.
M Y C K E T  B R A  F I L M ! ! !
Patrik somnade igår och frågade i morse hur den slutade.
Jag berättade och började gråta igen.. Hihi!
Igår kväll satt jag här och rent av bölade. HÖGT. :) Var rädd att jag skulle väcka Patrik... :)
Nä men allvarligt, filmen var jätte bra, men oooh så hemsk.

Idag har vi detta på agendan så det kommer inte bli så många inlägg under dagen.

•Handla
•Hämta våra foton från Profoto.
•JYSK och köpa en bänk till hallen (Jag ska leka inredare idag. Ska lösa våran hallförvaring! :))
•Till Mbgt och hälsa på och säga hejdå till Emma som åker i em.
•Jah, leka inredare som sagt! :)
•Försöka hinna till FK och kolla mina mammadagar och Patriks SGI-info måste ändras.

Nu ska jag fortsätta bråka med min Agra Snickare. Han lägger sig i min problemlösning för hallen! :)



Lär ju bli att jag klär om dynan. Den såg ju inte allt för rolig ut!
Patrik börjar bli sugen nu på mina idèer. Hihi! Jag visste att jag skulle kunna övertala honom... :)
...En kvinnas list...... ;)


Kommentarer
Postat av: emma

Var den så bra! Fasen att jag inte kollade klart då!

Jaja,då för inte avslöja nåt, jag måste se hela!

2009-02-20 @ 09:30:43
Postat av: Camilla

Nu måste jag också kolla filmen. Tack för tipset! :-)

Vilka fina paltar ni gjorde igår. Runda och fina...och goda hörde jag.

Paltkoma och titta film och alla somnade. Jag är inte förvånad. Men du är tuffare än genomsnittet.;-)

2009-02-20 @ 14:15:13
URL: http://camillav.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0