Gäääääsp! *Blikar några gånger för att vakna*

Men hallå där! Min nya blogg är kvar. :) Det var ingen dröm! :)
Många som tycker att min blogg är så fin och jag säger bara: JAG VET!! :)
Kan tipsa er om att Varmdömorsan har en fin blogg-designs historik bakom sig! :)

Jahaja... Så nu då? Känns som att jag inte vill stöka till på min nya fina blogg med en massa onödigt ordbajsande.
Men jag måste ju göra det. Hur skulle jag annars överleva?

På tal om ordbajsande så hör jag våran dotter bakom soffan. Hon låter som en tyngdlyftare som försöker lyfta något väldigt tungt gång på gång. Hihi!
Nu blev det tyst... Måste pausa  i skriveriet....


(Googlad bild)


Ai Caramba! *Håller mig för pannan i en låtsas svimmning*
Jag hade behövt en spade till det där tror jag... Sopbilen måste nog komma me släp denna veckan. :)
Men det hade dom nog behövt göra iaf.
Ska nämligen dra ett storstäd idag. Här har det inte städats på hela Patriks ledigvecka så det har verkligen samlats på hög. Sen är både han och jag experter på att stöka till..


(Googlad bild)


Hörrni vad är den här knappen "osynliga element" för nånting??
Alstrar den värme eller nått?! Hehe!
Nämen allvarligt! Vad gör den?

Vet ni! Jag börjar bli taggad för städningen!
Sen ska jag baka i em också, Huslig värre! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0