Förmiddagsvila för hela slanten!

Vilken vila vi drog hela familjen! :-O
Patrik sov ju redan på soffan och jag smög i i sovrummet och hoppades på att Elise skulle sova ett tag till så jag fick mig en liten lutare. Smyger in i sovrummet och töser ligger redan vaken! *Slår mig för pannan* Faaan, jag hinner aldrig gå och vila. Alla andra hinner vakna.
Men jag tänkte att jag testar lyfta över damen till vår säng med mig..
Hör och häpna, våran annars så nyfikna dotter somnade om nästan direkt och sov en timma till! :) Sååå skööönt! :)
Vaknar av att hon petar på mig och ser hur långt ut man kan dra mammas mun.
Tittar på tösen och flinar åt henne... (Men vad är det jag ser?! Håller hon på å somna igen?! )
Joho-orå! Bara fem sekunder senare så blundar hon igen och sov tjugo minuter till! :)
Va? Det var verkligen en First-timer. Och knappast nånting som kommer hända fler gånger... Hiihi!

Nå riktigt skönt var det med en vila.
Nu har pigan ätit lunch och vi ska leka lite. Tänkte sen ta en promenad till DollarStore. Ska köpa tvättlappar (om dom finns idag, dom är alltid slut när jag kommer! :)) Och ramar till våra foton från Profoto.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0