Finns det ett bra ögonblick för en bruten klack?!

Kastade precis in tunikan i en snabbtvätt för en uppfräschning.
Kollade strumbyxorna och plockade i ordning Elises kläder.
Provade skorna (eftersom min tå inte längre godkänner vad som helst).
"Wow känns helt okej för min tå... Men va skumt det känns..känns som om..."  KRASCH!
Toppen. Klacken av på skon. (!!!)
Provade ett var svarta stövletter.. Men såklart. Trycker på min tå. Fan! (Gråter floden inombords för alla skor jag inte längre kan ha....)
Ska till Rebban i kväll och se om det finns nå skor jag kan låna av henne. Hon har ju "Same-fötter" så vi får hoppas att det finns nått för stort för henne. Har för mig att jag provat ett par stövlar hos henne som jag kunde ha.
Hoppas hoppas....
(Annars har jag mina bruna stövlar men dom är lite för mycket Eskimo-stuk på tycker jag. Men i värsta fall så.... Iofs, så skulle jag kunna byta kläder och då syns inte skorna så mkt. Hmmm...)

 

Kommentarer
Postat av: jane

god förmiddag!!!fin blogg

2009-02-18 @ 12:08:21
URL: http://brunettjane.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0