Filmen igår...

.... Såg jag en kvart av. Sen tryckte jag bestämt på STOP knappen.
Helt värdelös.
"Jahapp..." Tänkte jag. Funderade på om jag skulle göra nånting men kom på att sängen  lockade mest.
Hopp i säng och vi somnade omedeltennis. (←Vet inte var detta ordet kommer ifrån, det är någon för länge sen som sa så... Jag minns inte vem bara... Kablang kanske..)

Idag så ska vi aningen på promenad med Clint och Sopfie eller å träna. Får se vilket vi väljer.
Jo, sen har Patrik bestämt att jag ska ha slalomutrustning. Jaha??! Jag har åkt kanske två gånger när jag var liten...
Men jag ska ha skidor tydligen.
Vi ska å åka under sportlovet... Då ska vi se om jag kan. Och tydligen måste jag köpa skidor för det....
Saken är den att jag är så liten så jag kan köpa barnskidor (MUHAHHAHAAAA!!!) så då är det nästan billigare att köpa än å hyra.

Funderar på att sticka till Töre när Patrik börjar jobba nu på torsdag. Skulle ju egentligen åkt nästa vecka, men tror jag åker nu. Eftersom sportlovet kommer med alla aktiviteter det innebär, då är Patrik ledig också så jag vill nog vara här då.

 Så se upp TÖRE snart kommer jag! (En vecka tidigare, men mamma klagar nog inte!) :)

Kommentarer
Postat av: Mamma/mormor

ÄNTLIGEN!!!!!! Ni är så välkomna / Tusen kramar

2009-02-24 @ 14:54:16
Postat av: Camilla

Jag kommer nog till Gällivare iallafall till sportlovet. Längtar alldeles för mycket för att stanna här. Och visst ska vi åka skidor. Hade varit trevligt om vi kunde fara upp på dundret hela gänget. Kosta vad det kosta vill. :-) Sen hoppas jag på en spelkväll. Längtar redan. Kram

2009-02-24 @ 18:38:29
URL: http://camillav.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0