Elise är Off

Vet inte vad det är med Lillisen. Om hon kanske håller på att blir sjuk...
Varit på öppenlek precis och hon är inte riktigt sig själv.
Lekte inte med dom andra barnen utan satt och slickade på en träkloss (fniss) helt själv hela tiden.
På sångstunden då hon brukar hoppa, studsa och klappa händerna låg hon på mina ben och bara lyssnade.
Hmm.... Och nu ser hon ut såhär
 

Vi får se om hon piggnar till under dagen kanske.

Nu ska jag slöa en stund och sen.... Jah! Idag vet jag inte vad jag ska göra..
JO! Göra GI-Havreflarn! :) Justja, det var ju så det var...

Syrran! Kolla i mitt Ap-öra i morse! Haha! Var tvungen att fota och visa dig. Urk!

Kommentarer
Postat av: sussie

Oh, hihi. Helt utslagen efter timmar av lek! :)

Hoppas hon inte blir sjuk lillräkan. kramar

2009-02-17 @ 14:01:36
URL: http://sussieeliasebba.bloggagratis.se
Postat av: Hannah

Haha....men FYYY, UÄKK!! De är nog bland de osexigaste som finns. Vilken PANG brud som helst skulle bli osexig med APÖRA!! Hahah!! Och vet du----> Många snygga tjejer som jag sett har faktiskt haft apöra.

Och jag blir lika lycklig varje gång jag ser att hon den snygga har apöra!! För då blir jag genast såå mycket snyggare än henne!....sååååå vad kom vi fram till av detta?!?! JO, att imorse var jag snyggare än dig!! Hahaha;D

2009-02-17 @ 20:03:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0