Babysimmet med Dyk-intro



Sitter och laddar i pappas knä. Snart, snart, snart..... ! :)

 
Flyter på rygg och hänger i mammas tummar. Men båda dessa bilderna är försök då det inte lyckades tyvärr! :)
Vi fick inte med på bild när vi lyckades sådär perfekt! :)

Vårat första dyk missade vi också! Johanna råkade gå mitt i bild, så där Elise var under vattnet så såg vi bara Johannas badmössa! Hihi!
Men här är Dyk nr.2... Då fick vi en kallsup! ;)



  
Kramas på kallsupen..   Elise spottar och fräser. Men strax efter detta så var det full rulle igen.
Simmade jätteduktigt sista tio minuterna! :)

Skulle ju ha farit på ÖL idag men det gick ju inte! Patrik skulle ju till tandläkaren och en massa grejjor vi förträngt! :) Typiskt!
Nå vi får går dit imorron iställlet....

Nu ska Elise vila (hon ville btw kliva upp klockan tre inatt. Nädu. Fick henne att somna om i våran säng!) hon är toktrött här. Jag ska ta och käka mitt frukostägg och klä på  mig.... 

Tjarrå! 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad hon är fin Elise! :) sötnos!

2009-02-23 @ 14:16:11
Postat av: Sussie

å det var från mig...Men mitt namn försvann!

2009-02-23 @ 14:16:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0