Återuppstånden fläkt!

Jamen jag kastade mig i bilen för att köra till Heinos så Mickis skulle kunna se vad fasen som var fel med bilen.
Satte mig i mitt vrålåk startade och då startade även fläkten! Tjohooo!! :)
*Me so happy dancing the happy dance*
Ringde Micki och han fåordig som han är säger han med sin monotona röst
"Jamen. Då behöver du inte komma."
Hihiii- Näjustdet!
Så när jag ändå startat bilen så körde jag till ICA och handlade hem dinkelmjöl och jäst.
Nu ska jag och Pigan baka.
Eller jag ska baka och Elise ska roa sig med detta....





Kommentarer
Postat av: mamma/mormor

Äntligen hittade jag hit också :-) Vad fint det är... o vilken goding till bagerska :-) Kram på er

2009-02-12 @ 15:45:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0